segunda-feira, 4 de janeiro de 2016

Fortuna Liga- Slovakia


Resultado de imagem para flag slovakia Resultado de imagem para fortuna liga slovakia





V Skalici sa pripravujú na jarnú časť, pripojí sa aj Krnáč

Futbalisti MFK Skalica začali v pondelok ako vôbec prví zimnú prípravu na jarnú časť Fortuna ligy 2015/2016.






Po tradičnom posviatočnom vážení a testovaní nabehli futbalisti posledného mužstva tabuľky, ktorých čakajú na jar ťažké boje o záchranu, do ostrého úvodného tréningu prípravy. Tréner Štefan Horný mal k dispozícii 24 hráčov, z toho dvoch dorastencov.
V mužstve sa objavilo niekoľko nových tvárí. Zo Slovana Bratislava prišli stopér David Hudák na polročné hosťovanie a Timotej Záhumenský, ktorý operuje na krajnej pozícii ako obranca i stredopoliar. Na polročné hosťovanie zo Zbrojovky Brno prišiel David Štrombach a novicmi v kádri MFK je aj duo druholigových hráčov - Lukáš Hlavatovič, ktorý hral v SMF Senec a brankár Miroslav Bréda z Liptovského Mikuláša. S výnimkou prvého menovaného sa všetci zúčastnili už tréningového kempu týždeň po skončení jesennej časti.
Vedenie Záhorákov je už dohodnuté aj na príchode brankára Martina Krnáča zo Slovana, ten sa k tímu pridá 11. januára. „Na lane máme aj na slovenské pomery dve veľké ryby. To však nie je úplne dotiahnuté, preto by som to ešte nešpecifikoval. Jasno ale bude určite do 15. januára,” povedal manažér A-mužstva Roman Čavojský.
Na prvom tréningu ešte pre pracovné povinnosti chýbal Peter Vaško, po chirurgickom zákroku (vyčistenie chrupavky v kolene) len individuálne trénoval Marek Hlinka. Hráči absolvovali už prvé bežecké dávky, po ktorých nasledovala hra. Celú prípravu absolvujú v domácich podmienkach, herné sústredenie v zahraničí v pláne nemajú. Prvý prípravný duel je na programe na domácej umelej tráve so Sereďou 16. januára, generálkou na ligu bude súboj 20. februára tiež v domácom prostredí s Karvinou.

Zoznam prípravných zápasov MFK Skalica:
16. januára o 11.00 hod. MFK Skalica - ŠKF Sereď (umelá tráva MFK)
30. januára o 11.00 h MFK Skalica - SC Znojmo (umelá tráva MFK)
13. februára (čas sa ešte upresní) MFK Skalica - Sigma Olomouc
16. februára o 12.00 h MFK Skalica - FK Poprad (umelá tráva MFK alebo Kopčany)
20. februára o 14.00 h MFK Skalica - MFK Karviná (umelá tráva MFK alebo Kopčany)




Marek Janečka – otec na plný úväzok?

Po skončení hosťovania v Trnave je Marek Janečka voľný hráč a hľadá si nový angažmán.




Na konci uplynulej sezóny sa v slzách lúčil s trnavským Spartakom a pred štartom tej aktuálnej sa dohodol na pôsobení v Podbrezovej. Odtiaľ však zamieril spať do Trnavy na polročné hosťovanie, ktoré sa skončí 17. januára. V tomto momente ani sám Marek Janečka nevie povedať, akým smerom sa budú uberať jeho ďalšie futbalové kroky. „Ťažko povedať, čo so mnou bude. Možností je viac. Formálne som hráčom Podbrezovej, ale s klubom nemám profesionálnu zmluvu, takže som voľný hráč a môžem odísť do iného mužstva zadarmo. Uvidíme, či príde nejaká ponuka. Nie som typ futbalistu, ktorý by vyvolával a prosil o angažmán. Ten, kto bude mať o mňa seriózny záujem, s tým sa dohodnem,“ uviedol defenzívny univerzál.
Isté je, že v Trnave a ani v Podbrezovej už pokračovať nebude. „V Trnave som skončil a mrzí ma to, pretože tento klub zostane navždy v mojom srdci. Čo sa týka Podbrezovej, nikto ma neoslovil. Viem, že vedenie klubu sa na mňa hnevá pre môj odchod do Trnavy. Chápem to, no tento krok neľutujem. Športový manažér Michal Budovec mi potvrdil, že som voľný hráč a môžem odísť zadarmo. Z toho vyplýva, že v Podbrezovej už o mňa záujem nemajú,“ hovoril Marek Janečka.
Napriek nejasnej budúcnosti si doprial pokojné sviatky a futbal na určitý čas úplne vypustil z hlavy. „Vôbec som otázku ďalšieho angažmánu neriešil. Užíval som si čas s rodinou a naplno som sa venoval svojej malej dcérke. Ktovie, možno už o chvíľu budem otcom na plný úväzok,“ žartoval bývalý hráč Trnavy, Zlatých Moraviec či nemeckého Rostocku. 
V 32 rokoch si však koniec aktívnej kariéry ešte nevie predstaviť. „To rozhodne nie. Myslím si, že ešte dva alebo tri roky mám na to, aby som hral Fortuna ligu. Človek však nikdy nevie. Uvidíme, či sa mi niekto ozve. Ak by som nedostal žiadnu ponuku z najvyššej súťaže a ani zo zahraničia, potom by som musel zvažovať, či mi stojí za to hrať nižšiu súťaž alebo sa pobrať iným smerom.“
Tak ako ostatní hráči, aj Marek Janečka v týchto dňoch trénuje individuálne. „Dostal som od trénera Ivanku individuálny plán, ktorý je do siedmeho januára. Ak sa dovtedy nedohodnem so žiadnym klubom, začnem trénovať sám alebo sa zapojím do prípravy s nejakým mužstvom, ktoré je blízko môjho domova. Druholigová Spišská Nová Ves je od Levoče vzdialená jedenásť kilometrov, začínal som tam futbalovú kariéru, takže si myslím, že by nebol problém, aby som sa s týmto mužstvom pripravoval. Je lepšie trénovať s kolektívom ako individuálne. Uvidíme, čo prinesú najbližšie dni,“ dodal Marek Janečka.



Tabuľka
P.TabuľkaZVRPSB
1.Trenčín19153143:1448
2.Slovan19125229:1441
3.Myjava19112626:2435
4.Žilina19103639:2533
5.D. Streda1984727:2228
6.Trnava1984724:2428
7.Senica1974823:2725
8.Ružomberok1966725:2724
9.Zl. Moravce19541028:3719
10.Michalovce19431220:3615
11.Podbrezová19341226:3713
12.Skalica19241317:4010
Najlepší strelci

Nenhum comentário:

Postar um comentário